![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
||||
|
||||
![]() Opis stanowiska:
Opis stanowiska (zależnie od wybranego działu): W dziale OtC:księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących W dziale PtP:księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności W dziale RtR ![]() Czynności związane z zamknięciem miesiąca Utrzymywanie kontaktu z dostawcami (monitoring należności / terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.) Utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu sprzedaży / zakupów klienta Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej Zapewnienie zgodności działań z procedurami Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy z krajów niemieckojęzycznych Możliwość uczestniczenia w projektach przenoszenia wiedzy z innych europejskich lokalizacji firm Wymagania: Wykształcenie wyższew obszarze Finansów, Rachunkowości lub pokrewnych Doświadczeniew finansach, preferowane w obszarze BPO/SSC Bardzo dobra znajomosć języka angielskiego i niemieckiego (min. B2) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel Umiejętność szybkiego uczenia się Dokładność i dobra organizacja czasu, zorientowanie na szczegóły Energia i chęć do działania Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : [url]https://recrute.pl/praca/id/21645[/url] |
|
||||
|
||||
![]() [url]https://wyposazamydom.pl/[/url] polecam
![]() |