Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-15-2019, 10:07
wiktoriakot wiktoriakot jest offline
Kumotr

Domyślnie Błedy w języku obcym

Witam serdecznie,
czy ktoś z Was ma, podobnie jak ja, obawę przed mówieniem w obcym języku? Jestem początkująca we włoskim i rozumiem co do mnie mówią, ale niestety moja bariera przed mówieniem jest tak silna, że nie jestem w stanie odpowiedzieć nawet jednym zdaniem
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-20-2019, 07:23
Wiktoria潘珊's Avatar
Wiktoria潘珊 Wiktoria潘珊 jest offline
Podszyszkownik

Domyślnie

Ja również miewałam totalną blokadę przed mówieniem w obcym języku. Wiem jednak, że jeśli jej nie przełamię, to będzie tylko gorzej. Naprawdę warto się przełamać. Błędy na nikim nie robią wrażenia. Popełniamy je nawet mówiąc po polsku, a co dopiero w języku obcym. Rozmowa w języku obcym umożliwia doskonalenie go, nie powinniśmy odbierać sobie takiej możliwości nauki. A w miarę mówienia, będzie coraz łatwiej i coraz mniej strasznie.
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-20-2019, 10:13
Denver Denver jest offline
Podszyszkownik

Domyślnie

Kiedyś bardzo obawiałam się mówić w innym języku, ale na szczęście udało mi się przełamać. To dość trudne-wiem, dlatego że przywykliśmy do tego, że jesteśmy oceniani na każdym kroku. Grunt to się nie przejmować i mówić, mówić, mówić. Jeśli będziesz bardzo często mówiła w danym języku, to zacznie przychodzić Ci to tak naturalnie, że nie będziesz już się zastanawiała nad tym czy mówisz gramatycznie, czy czasownik jest w dobrym miejscu w zdaniu. I zazwyczaj natywni użytkownicy danego języka nie przejmują się tak bardzo robionymi przez Ciebie błędami
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-22-2019, 12:00
anetanet anetanet jest offline
Podszyszkownik

Domyślnie