Wróć   mLingua | Forum Tłumaczy > Hydepark
Zarejestruj się| Translator | Sklep | Użytkownicy | Oznacz fora jako przeczytane
Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-02-2014, 14:42
gutolina gutolina jest offline
Kumotr

Domyślnie Który język jest łatwiejszy i przyjemniejszy do nauki: rosyjski czy hiszpański?

Studiuję anglistykę i chciałabym rozpocząć naukę drugiego języka obcego, dlatego ucieszę się z każdej opinii na temat który język jest łatwiejszy i przyjemniejszy do nauki: rosyjski czy hiszpański? Na studiach przez 2 lata miałam lektorat z francuskiego ale jakoś nie przekonał mnie ten język
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-02-2014, 15:28
vertejas vertejas jest offline
Podszyszkownik

Domyślnie

Ja miałam przez około 2 lata podstawy hiszpańskiego. Jest to na pewno bardzo łatwy język dla osoby, która tak jak Ty studiuje anglistykę. Gramatyka i czasy są bardzo zbliżone do tych w j. angielskim. Akcent jest dość prosty i przyjemny. Jedyny problem może być z nauczeniem się mówienia w odpowiednim tempie, ponieważ Hiszpanie mówią dużo szybciej niż Polacy
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-02-2014, 19:09
Katja Katja jest offline
Nadszyszkownik Kilkujadek

Domyślnie

Cytat:
Zamieszczony przez gutolina Pokaż post
Studiuję anglistykę i chciałabym rozpocząć naukę drugiego języka obcego, dlatego ucieszę się z każdej opinii na temat który język jest łatwiejszy i przyjemniejszy do nauki: rosyjski czy hiszpański? Na studiach przez 2 lata miałam lektorat z francuskiego ale jakoś nie przekonał mnie ten język
Co kto lubi. Rosyjski to z kolei język z naszej grupy.
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-02-2014, 19:13
nageoire's Avatar
nageoire nageoire jest offline
Starszy Kumotr

Domyślnie

Ja postawiłabym na hiszpański, ze względu na to, że jest bardziej praktyczny no i wydaje mi się prostszy do nauczenia, przynajmniej dla mnie
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-02-2014, 22:19
annakopec annakopec jest offline
Podszyszkownik

Domyślnie