Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-05-2016, 00:10
MilkaM MilkaM jest offline
Kumotr

Domyślnie Wyjazd do Niemiec jako opiekunka osób starszych

Czy ktoś może ma doświadczenie w pracy jako opiekun osób starszych w Niemczech?
Czy pracując w ten sposób można również podszkolić znajomość języka niemieckiego, np. rozmawiając z seniorami?
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-06-2016, 17:15
anka93 anka93 jest offline
Kumotr

Domyślnie

Osobiście nie mam takiego doświadczenia, ale będąc za granicą zawsze jest szansa, żeby nauczyć się czegoś nowego i podszkolić język. Znam koleżankę, która pracowała w Niemczech jako opiekunka starszych osób i była bardzo zadowolona, ponieważ wiele ją to nauczyło. Pamiętaj też, że nie pracuje się 24 godziny na dobę, a wolny czas można efektywnie wykorzystać
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-12-2016, 11:59
Ewelina9055's Avatar
Ewelina9055 Ewelina9055 jest offline
Podszyszkownik

Miejscowość: Warszawa
Domyślnie

Moja koleżanka wielokrotnie pracowała w Nirmczech jako opiekunka osób starszych. Naprawdę wiele zależy od osoby, którą trzeba się opiekować. Zdarzali się mili ludzie, którzy dawali dodatkowe pieniądze, prezenty, nie byli rozszczeniowi. Niestety spotkała tez osoby niewdzięczne, w depresji, z humorami. Jedna starsza pania kazała kiedyś mojej koleżance zatrzymać się na środku autostrady, żeby zapytać robotników o drogę
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-16-2016, 11:41
Aleksa94 Aleksa94 jest offline
Podszyszkownik

Domyślnie

Moja ciocia pracuje jako opiekunka w Niemczech. Jadąc pierwszy raz, umiała tylko podstawowe zwroty, znała podstawowe słownictwo. Już po pierwszym pobycie tam radziła sobie bardzo dobrze z niemieckim, po kilku razach szprechała już jak Niemka
Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-24-2016, 22:23
aneta95p aneta95p jest offline
Podszyszkownik

Domyślnie