PDA

View Full Version : Witam.

4d4m
06-11-2008, 23:21
Dobry Wieczór Wszystkim.

Wpadłem na Waszą społeczność szukając źródeł wszelkich materiałów w necie dotyczących tłumaczenia jako zawodu, związanych z nim wymagań, dostępnych szkoleń. Tak, zgadliście - jeśli chodzi o tą profesję, jestem prawie całkiem zielony :) mimo dość wysokiego poziomu języka angielskiego (z i na który mam zamiar dokonywać tłumaczeń). Mam nadzieję że będziecie łaskawi użyczyć żółtodziobowi nieco posiadanej przez siebie wiedzy na temat, być może podzielić się niektórymi ze swoich doświadczeń.

Pozdrawiam
Adam

Mufka
06-12-2008, 01:42
Witamy serdecznie!

Klempicz
06-12-2008, 10:54
Dobry Wieczór Wszystkim.

Wpadłem na Waszą społeczność szukając źródeł wszelkich materiałów w necie dotyczących tłumaczenia jako zawodu, związanych z nim wymagań, dostępnych szkoleń. Tak, zgadliście - jeśli chodzi o tą profesję, jestem prawie całkiem zielony :) mimo dość wysokiego poziomu języka angielskiego (z i na który mam zamiar dokonywać tłumaczeń). Mam nadzieję że będziecie łaskawi użyczyć żółtodziobowi nieco posiadanej przez siebie wiedzy na temat, być może podzielić się niektórymi ze swoich doświadczeń.

Pozdrawiam
Adam

Witamy!

tak jak już kiedyś pisałem - to dobre miejsce żeby zacząć. A więc - pytaj!

Pozdrawiam!

4d4m
06-16-2008, 10:45
Cześć forumowiczom.

Napisałem kilka pytań w dziale "Pierwsze Kroki", gdyż wydawało mi się że ten dział jest głównie do powitań. Wątek nosi nazwę "Pierwsze pytania". Jak dotąd nikt się nie pofatygował. Może było to złe miejsce dla tego wątku.. Proszę o jakiś komentarz lub w przypadku niewłaściwego wybory działu forum o przeniesienie wątku tam, gdzie należy. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam :)

Tom z Sopotu
06-16-2008, 11:39
Myślę, że lepiej było umieścić te pytania w dziale "Potrzebuję pomocy" albo "Hydepark", w "Pierwszych krokach" omawiamy raczej próby tłumaczeń.
Niestety, ja Ci nie odpowiem na Twoje pytania, bo sam filologiem nie jestem.

4d4m
06-16-2008, 12:52