View Full Version : zatrudnię tłumacza bez uprawnień
Witam, mam pracę dla tłumacza , może byc student filologii angielskiej lub osoba znajaca dobrze język angielski , stawka do uzgodnienia , tłumaczenia pisemne w formie elektronicznej , termin realizacji 1-2 dni (1-2 strony dziennie ) Proszę o kontakt osoby z wojew. dolnoślaskiego , małopolskiego tel 0692 719 826
Witam, pisze z ogloszenia. Jestem tlumaczem, chętnie podejmię sie pracy dodatkowej. Języki: angielski, rosyjski, ukraiński. Lesya Lesyk
Także jestem zainteresowany. Znam bardzo dobrze język angielski i studiuję w tym języku. W celu kontaktu - 609 024 120
agnieszka w.
11-01-2008, 21:22
Mieszkam w Opolu. Chętnie podejmę pracę jako tłumacz (mam doświadczenie). Ukończyłam filologię angielską. Tel. 660-752-479
theddybear
01-13-2009, 14:07
Hej.
Mieszkam w województwie pomorskim, ale znam dobrze angielski i chciałbym zaczac zdobywać jakieś doświadczenie w pracy tłumacza (jak na razie to od ponad 2 lat tłumaczę wszystko w firmie i nic z tego nie mam ;).
Chętnie potłumaczę z angielskiego na polski i z polskiego na angielski.
Można uzyskać jakieś dalsze informacje ewentualnie na maila: kszewczyk@poczta.onet.eu albo jakoś inaczej?
naprawde zależy mi na tym, więc moge zaoferowac konkurencyjne stawki :)
PS - znajomość języka angielskiego mam potwierdzoną certyfikatem Business English certificate Preliminary.
Pozdrawiam,
Krzysztof
Witam, chętnie podejmę się tłumaczeń języka angielskiego. Jestem studentką ze śląska.
dabrowianka21
07-06-2009, 13:08
Witam, mam pracę dla tłumacza , może byc student filologii angielskiej lub osoba znajaca dobrze język angielski , stawka do uzgodnienia , tłumaczenia pisemne w formie elektronicznej , termin realizacji 1-2 dni (1-2 strony dziennie ) Proszę o kontakt osoby z wojew. dolnoślaskiego , małopolskiego tel 0692 719 826
Witam,
Chętnie podejmę się tłumaczeń ogólnych i technicznych
(szczególna znajomość dziedziny budownictwa i ochrony środowiska, materiałoznastwo).