View Full Version : Gdzie studiujecie ?
Pytanie ogólne do forumowiczów: gdzie studiujecie i jaki kierunek; ewentualnie co już skończyliście. Ja obecnie jestem na licencjacie na Wyższej Szkole Bankowej (WSB uczelnia Chorzów (http://www.wsb.chorzow.pl)), w przyszłości planuję także germanistykę.
justynagy
11-30-2010, 21:06
Uniwersytet Łódzki - filologia :)
wicherek__
07-18-2011, 23:33
w tym roku ukończyłam NKJO w Rzeszowie. praca pt. 'The representation of selected animal idioms in bilingual English-Polish dictionaries obroniona' na 5 :)
mwojtowicz
07-19-2011, 19:17
Ja studiuję Stosunki Międzynarodowe również na UŁ. Bardzo mi się podoba.
laurelindorinan
07-19-2011, 22:42
dopiero będę studiować prawo na UG o ;)
a jeśli chodzi o języki to jestem absolwentką klasy dwujęzycznej francuskiej z certyfikatami ;)
NUI Galway, Irlandia- literatura angielska plus jézyk hiszpaski(4 letni licencjat)
University of Westminster , London magister tumaczenia ustne i pisemne(1 rok)
Ja skończyłam na początku lipca filologię ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Oprócz tego został mi jeszcze jeden semestr logistyki na prywatnej uczelni. Często spotykam się z zaskoczeniem ze strony znajomych, że zdecydowałam się na połączenie tak różnych dyscyplin, jednak uważam, że warto, chociażby ze względu na zdobycie konkretnej specjalizacji tłumaczeniowej.
ania1234
07-20-2011, 16:51
Ja ukończyłam filologię angielską na UMCSie w Lublinie i fotografię w LSSiP również w Lublinie :)
fergee13
07-23-2011, 21:52
ja jestem po NKJO w Dcy a w tym roku zaczynam studia na UJ na filologii angielskiej :)
magdakolbusz
07-24-2011, 23:47
ja jestem po NKJO w Dcy a w tym roku zaczynam studia na UJ na filologii angielskiej :)
O proszę, ja też jestem absolwentką Dębickiego NKJO ale zeszłoroczną:)
magdakolbusz
07-24-2011, 23:48
*dębickiego