PDA

View Full Version : Czy są tu bohemiści?

Eva
09-07-2011, 11:50
Witam, jestem początkującą tłumaczka j. czeskiego. Czy są na forum osoby posługujące się/ zainteresowane j. czeskim?

Kati
09-07-2011, 14:58
Nareszcie, nareszcie! :D Już sądziłam, że na tym forum nie pojawi się nikt zajmujący się językiem czeskim :) Jesteś pierwszą osobą. Witam serdecznie. Napiszesz coś o sobie? Info o mnie możesz znaleźć w wątku "Pierwszy post" w tym dziale. Pozdrawiam !

Eva
09-10-2011, 17:34
Witaj Kati,
wybacz późną odpowiedź, byłam w Pradze:) no i oczywiście witaj w pierwszym chyba czeskim wątku. Oby nas było więcej. Może dorobimy się działu poświęconego tylko językowi czeskiemu.

Kati
09-10-2011, 19:01
Bardzo bym sobie tego życzyła, jak również większego zainteresowania tym pięknym językiem :) Napisz coś o swojej przygodzie z czeskim.

Eva
09-11-2011, 22:15
No dobrze. Filologię czeską zaczęłam studiować zupełnym przypadkiem. Nie jestem więc obciążona miłością do czeskiej telewizji, piosenki czy Krecika:)
Uczę czeskiego. Interesuje mnie współczesna czeska proza i dramat, sztuki plastyczne i język. Zjeździłąm Czechy i Morawy. Mieszkałam i pracowałam w Pradze.
A ten wątek to taka sonda: czy warto tu rozmawiać o czeskim? Czy znajdą się osoby, które mają coś do powiedzenia?

crush
12-05-2011, 16:16
znajdą i mają! :) Jestem tutaj nowy i niezmiernię się cieszę, że są tutaj bohemiści!
Pozdrawiam ze stolicy Moraw.

kari
12-05-2011, 20:16
Hej, tutaj kolejna bohemistka :)

perpe
12-05-2011, 21:33
Ja także witam! Nie jestem co prawda dyplomowaną bohemistką, tylko z zamiłowania, ale to zamiłowanie wzrasta z każdym dniem :D Mam za sobą intensywny rok w Czechach i prawdopodobnie wkrótce zacznę nowy. Cieszę się, że nie będę tu sama!

crush
12-15-2011, 15:02
Ahoj!

Co ciekawego czytaliście ostatnio z lit. czeskiej? :)

kajtul
12-15-2011, 18:44
Ano, są :)

Studiuję na magisterskich w Krakowie a obecnie jestem na stypendium w Brnie.

Pozdrawiam

kari
12-22-2011, 01:18
Ahoj!